

_______________
400g
Sos koreański „Makłowicz i Synowie” to sos o mocnych aromatach
Idealny dodatek do koreańskich Stri Fry z ryżem czy makaronem ryżowym.
Sos na bazie sosu sojowego
z dodatkiem czosnku i oleju sezamowego.
Produkt pasteryzowany.
Sposób przygotowania:
1. Usmaż na tłuszczu ulubiony dodatek: mięso, warzywa bądź tofu.
2. Dodaj nasz sos i smaż na małym ogniu 5-8 minut.
3. Podawaj z ryżem lub makaronem.
SKŁADNIKI:
woda, cukier, sos sojowy 12,6% (woda, ziarno soi, sól, ocet spirytusowy), cukier trzcinowy nierafinowany 9,9%, pasta z fermentowanej soi (woda, sól, ziarno soi, mąka pszenna), sól, proszek z batatów, barwnik karmelowy, skrobia modyfikowana , pasta sezamowa, przyprawy, solone papryczki chili (papryczki chili, sól), regulator kwasowości: kwas octowy, olej sezamowy prażony 3%, ocet, czosnek smażony 2,6% (czosnek, olej rzepakowy), aromaty (zawierają gluten), fermentowany sos sojowy (zawiera gluten i soję), hydrolizat białek roślinnych (zawiera soję), cukier karmelizowany, czosnek prażony 0,4%, ekstrakt drożdżowy, stabilizator: guma ksantanowa.
Sos sojowy, czosnek i olej sezamowy pochodzą zarówno ze źródeł UE, jak i spoza UE.
Produkt może zawierać: seler, gluten (z żyta), mleko łącznie z laktozą, jaja, gorczycę.
Wartość odżywcza w 100 g produktu
____________________________
“Choć od wielu już lat rozprawiam o światowych kulinariach i godnych uwagi produktach, tym razem wyjść będę mógł poza karty książek, ekran komputera czy też telewizora, a rzeczy które cenię i sam wybiorę, trafią dokładnie tam, gdzie ich miejsce: na talerz.”
Robert Makłowicz
____________________________
Marka Makłowicz i Synowie to wynik wieloletniego doświadczenia, wciąż nieustającej chęci poznania kolejnych regionów i ich smaków oraz olbrzymiej wiedzy kulinarnej Roberta Makłowicza w połączeniu z nowoczesnym i świeżym spojrzeniem młodszego pokolenia – synów: Mikołaja i Ferdynanda.
Makłowicz i Synowie to marka rodzinna i tylko taki koncept, według nas, gwarantuje sukces.
Dlaczego? Niezwykle ważnym aspektem przy tworzeniu portfolio produktowego było spojrzenie na produkty i smaki poprzez pryzmat rożnych pokoleń (ojca i synów), doświadczeń i oczekiwań. Ta kombinacja pozwala zatem sprostać wymaganiom rożnych konsumentów.
Filozofia marki opiera się na słowach:
To najprostszy sposób na sprawienie radości i lek na wszelkie smutki. Ta z pozoru najzwyklejsza czynność jest w stanie przenieść nas do najdalszych zakątków świata – wszystko dzięki daniom i składnikom, które pojawiają się na naszym talerzu. Tworząc nasze produkty, chcieliśmy dać konsumentom to, na co zasługują – radość z jedzenia smacznych potraw, o wyjątkowym i autentycznym smaku, który powstaje z połączenia najlepszych świeżych składników i oryginalnych przypraw.
Ostatnio przeglądane
Na razie nie dodano żadnej recenzji.