


_______________
400g
Sos chiński „Makłowicz i Synowie” to sos
Sprawdzi się jako dodatek do chińskich Stir Fry z ryżem czy makaronem ryżowym.
Sos na bazie sosu sojowego.
Produkt pasteryzowany.
Sposób przygotowania:
1.Usmaż na tłuszczu ulubiony dodatek: mięso, warzywa bądź tofu.
2.Dodaj nasz sos i smaż na małym ogniu 5-8 minut.
3.Podawaj z ryżem lub makaronem.
SKŁADNIKI:
woda, cukier, sos sojowy 5,5% (woda, ziarna soi, sól, ocet spirytusowy), ciemny sos sojowy 4,6% (woda, sól, barwnik karmelowy, cukier, odtłuszczone ziarna soi, pszenica), skrobia modyfikowana, ocet, cukier karmelizowany, czosnek smażony (czosnek, olej rzepakowy), sól, aromaty (zawiera gluten, seler i soję), fermentowany sos sojowy (zawiera gluten i soję), hydrolizowane białko roślinne (zawiera soję), przyprawy, sól jodowana (sól, jodek potasu), granulowany pieczarki (boczniaki, pieczarki, borowiki), olej rzepakowy, prażony czosnek, pieprz syczuański 0,3%, stabilizator: guma ksantanowa.
Sosy sojowe pochodzą zarówno ze źródeł UE, jak i spoza UE.
Produkt może zawierać: gluten (żytni), mleko łącznie z laktozą, jaja, gorczycę, nasiona sezamu.
Wartość odżywcza w 100 g produktu
____________________________
“Choć od wielu już lat rozprawiam o światowych kulinariach i godnych uwagi produktach, tym razem wyjść będę mógł poza karty książek, ekran komputera czy też telewizora, a rzeczy które cenię i sam wybiorę, trafią dokładnie tam, gdzie ich miejsce: na talerz.”
Robert Makłowicz
____________________________
Marka Makłowicz i Synowie to wynik wieloletniego doświadczenia, wciąż nieustającej chęci poznania kolejnych regionów i ich smaków oraz olbrzymiej wiedzy kulinarnej Roberta Makłowicza w połączeniu z nowoczesnym i świeżym spojrzeniem młodszego pokolenia – synów: Mikołaja i Ferdynanda.
Makłowicz i Synowie to marka rodzinna i tylko taki koncept, według nas, gwarantuje sukces.
Dlaczego? Niezwykle ważnym aspektem przy tworzeniu portfolio produktowego było spojrzenie na produkty i smaki poprzez pryzmat rożnych pokoleń (ojca i synów), doświadczeń i oczekiwań. Ta kombinacja pozwala zatem sprostać wymaganiom rożnych konsumentów.
Filozofia marki opiera się na słowach:
To najprostszy sposób na sprawienie radości i lek na wszelkie smutki. Ta z pozoru najzwyklejsza czynność jest w stanie przenieść nas do najdalszych zakątków świata – wszystko dzięki daniom i składnikom, które pojawiają się na naszym talerzu. Tworząc nasze produkty, chcieliśmy dać konsumentom to, na co zasługują – radość z jedzenia smacznych potraw, o wyjątkowym i autentycznym smaku, który powstaje z połączenia najlepszych świeżych składników i oryginalnych przypraw.
Najlepiej spożyć przed końcem: 08/07/2025
Ostatnio przeglądane
Na razie nie dodano żadnej recenzji.