

_______________
400g
Sos alla Puttanesca „Makłowicz i synowie” to sos na bazie pomidorów z kaparami, czosnkiem i oliwkami. Swoją popularność zdobył w latach sześćdziesiątych dwudziestego wieku, aby dziś móc Państwu służyć na talerzach.
Produkt pasteryzowany.
Wyprodukowano w Polsce.
Sposób przygotowania:
1.Przelej sos do rondelka lub na patelnię.
2.Podgrzej na małym ogniu, mieszając ok 5-8 min.
3.Dodaj ulubione dodatki.
SKŁADNIKI:
przecier pomidorowy 50%, woda, oliwki czarne 7% (oliwki czarne, woda, sól, stabilizator: glukonian żelazawy), cukier, cebula, sól, aromaty (zawiera gluten), fermentowany sos sojowy (zawiera gluten i soję), hydrolizowany białko roślinne (zawiera soję), cukier karmelizowany, czosnek 3%, kapary w zalewie 3% (kapary, woda, ocet spirytusowy, sól, regulator kwasowości: kwas cytrynowy, przeciwutleniacz: kwas askorbinowy), ocet jabłkowy, sok z cytryny, olej rzepakowy, błonnik cytrusowy, bazylia, grys pieprzu czarnego, aromaty, suszona natka pietruszki, oliwa z oliwek 0,1%. Wyprodukowano w Polsce. Przecier pomidorowy, oliwki i kapary pochodzą zarówno z UE, jak i spoza UE. Produkt może zawierać: seler, gluten (z pszenicy, żyta), mleko łącznie z laktozą, jaja, gorczycę, nasiona sezamu.
Wartość odżywcza w 100 g produktu
____________________________
“Choć od wielu już lat rozprawiam o światowych kulinariach i godnych uwagi produktach, tym razem wyjść będę mógł poza karty książek, ekran komputera czy też telewizora, a rzeczy które cenię i sam wybiorę, trafią dokładnie tam, gdzie ich miejsce: na talerz.”
Robert Makłowicz
____________________________
Marka Makłowicz i Synowie to wynik wieloletniego doświadczenia, wciąż nieustającej chęci poznania kolejnych regionów i ich smaków oraz olbrzymiej wiedzy kulinarnej Roberta Makłowicza w połączeniu z nowoczesnym i świeżym spojrzeniem młodszego pokolenia – synów: Mikołaja i Ferdynanda.
Makłowicz i Synowie to marka rodzinna i tylko taki koncept, według nas, gwarantuje sukces.
Dlaczego? Niezwykle ważnym aspektem przy tworzeniu portfolio produktowego było spojrzenie na produkty i smaki poprzez pryzmat rożnych pokoleń (ojca i synów), doświadczeń i oczekiwań. Ta kombinacja pozwala zatem sprostać wymaganiom rożnych konsumentów.
Filozofia marki opiera się na słowach:
To najprostszy sposób na sprawienie radości i lek na wszelkie smutki. Ta z pozoru najzwyklejsza czynność jest w stanie przenieść nas do najdalszych zakątków świata – wszystko dzięki daniom i składnikom, które pojawiają się na naszym talerzu. Tworząc nasze produkty, chcieliśmy dać konsumentom to, na co zasługują – radość z jedzenia smacznych potraw, o wyjątkowym i autentycznym smaku, który powstaje z połączenia najlepszych świeżych składników i oryginalnych przypraw.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.